Dalin dosjet dhe telefonatat sekrete: “Ura është e pasigurt, ajo duhet të mbyllet”

0
125

GENOA “Një sipërfaqësor që shtyhet pas 14 gushtit nuk është i mundur, kjo do të thotë se njerëzit e përfshirë nuk e kuptuan vërtet një c …, por me të vërtetë etikë”. 19 tetor 2018, dy muaj pas katastrofës së urës Morandi. Andrea Indovino, përgjegjës për mbikëqyrjen e Spea, tani nën hetim për ideologji të rreme dhe ndërhyrje të Premten nga magjistrati Genova, Angela Maria Nutini, flet në këto terma me një koleg të së njëjtës kompani, Serena Alemanni. Tema e bisedës telefonike ishte rruga e Pecetti në A26, e menaxhuar nga Autostrade per l’Italia, ku një transport i jashtëzakonshëm prej 141 tonë duhej të kalonte natën midis 21 dhe 22 Tetor. Viaduct Pecetti Një sofër, i cili nuk e di se është përgjuar, thotë se është i shqetësuar sepse nga analizat e bëra, puna është “jashtëzakonisht e ngushtë”. Sinjalizon që verifikimi i kalueshmërisë nuk është i kënaqur. “Sa më shumë të shkojmë përtej dhe aq më shumë gërmojmë kufijtë e sigurisë … mbi të gjitha sepse të gjithë jemi të vetëdijshëm se askush nuk e ka bërë detyrën ndaj asaj rrugëdaljeje … është një rrugëdalje që ka disa probleme … disa janë të dukshme …”. Unë mendoj se flet për një mungesë të “ndjeshmërisë” me një strukturë që është sjellë “deri në kufirin e rezistencës së saj … me një urë që sapo ka zbritur”.

Mospërputhjet

Dy ditë më parë, menaxheri kishte dërguar një e-mail për të njëjtën koleg, duke i shkruar asaj se “rruga kthyen rezultate pak më shumë se të pranueshmërisë dhe për këtë arsye pa kufij të konsiderueshëm të sigurisë … ne marrim mospërputhje në dokumentet arkivore”. Do të ketë një mospërputhje midis projektimit dhe konstruksionit. “Të mos kesh nivele të kënaqshme sigurie … do të rezultonte në një refuzim të tranzitit,” shton ai.

E rëndë dhe e paskrupull

Vendimi është i vështirë, Indovino mendon se ai duhet të bllokojë kamionin, madje edhe kolegu i tij Ferretti (kreu i punimeve të Spea të departamentit të artit, i cili sapo ka mbaruar arrestin e tij në shtëpi) e këshillon që të dërgojë gjithçka tek dërguesi, pra Autostrade (Aspi), por ai heziton sepse “dërguesi është i rëndë”. E rëndë dhe e pa paragjykuar, sipas gjykatësit hetues të Xhenovës, i cili kujton se si Gianni Marrone, drejtori i bagazhit të tetë të Aspi u arrestua të Premten për urën Paolillo, me qëllim shmang dorëzimin tek inspektori i Ministrisë së Transportit dhe policisë gjyqësore dokumentacionin për atë struktura. “Logjika e një sjelljeje të tillë të përgjithësuar duket se është e lidhur me një frymë të trupit të korporatave, ndoshta të motivuar nga përfitimi ekonomik”, shkruan gjyqtari, duke kujtuar një bisedë midis Paolo Berti dhe Michele Donferri, ish-numri tre dhe ish-menaxheri i mirëmbajtjes të Aspi hetoi për fatkeqësinë e Morandi, në të cilën i pari “shprehu zhgënjimin e tij ngaqë ishte dënuar në Avellino, duke u ankuar se ai mund të thoshte të vërtetën dhe kështu t’i fuste njerëzit e tjerë në telashe. Donferri u përgjigj se ai nuk do të kishte fituar asgjë ndërsa ai mund të “bënte marrëveshje me shefin” ».

Psherëtima e lehtësimit

Fryma e trupit që, duke u rikthyer te historia e kamionit 141-tonësh, do ta kishte shtyrë Indovino, megjithë shqetësimin, të vonojë “para se të thuash jo të thatë (në tranzit, ed), sepse pastaj në fund ata të pyesin përsëri pse, duket e saktë eksploroni të gjitha mundësitë në një mënyrë racionale ». Prandaj, kërkon më shumë informacion mbi urën. Dhe ai vendos të shkruaj një e-mail për Massimiliano Giacobbi (vendbanim) dhe Massimo Meliani të Spea, në të cilën nënvizon “situatën e efikasitetit të papërsosur të ndërtesës …”. Rezultati? Shenja Spea për tranzit, kamioni kalon natën midis 21 dhe 22 Tetor. Dhe të gjithë marrin frymë nga një psherëtimë. “Ai kaloi”. “Mirë mirë.”

standard.al

https://www.corriere.it/cronache/19_settembre_13/ponte-insicuro-andrebbe-chiusoi-dossier-nascosti-telefonate-segrete-010b18d0-d65d-11e9-8d78-c16bbb32544a.shtml

Web Agency, Digital Agency, Web Development Agency

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here