Standard.al

‘E hëna blu’, sot është dita më e trishtuar e vitit

0

Muaji dhjetor ka ikur, ngjyrat e Krishtlindjes dhe ekzaltimi i hyrjes në një Vit të Ri janë zëvendësuar tashmë nga mëngjeset e hershme, moti gri dhe sfidat e reja, diçka që bën që shumëkush të stërmundohet për të mbetur produktiv dhe pozitiv.

Prandaj dita e sotme, 18 janari është quajtur si dita më e trishtuar e vitit. E quajtur “E hëna blu”, ajo mendohet se është një nga ditët kur njerëzit janë më të trishtuar dhe më pesimistë se çdo ditë tjetër të vitit. Sipas formulës, “e hëna blu” bie në të hënën e tretë pas Vitit të Ri. Këtë vit, “e hëna blu” është ajo e 18 janarit.

Si e konceptojnë organizatat e shëndetit mendor ‘te hënën blu’?
‘Mind’, një organizat e njohur e shëndetit mendor, për vite me radhë ka shperndarë mitin rreth të Hënës Blu.

 

 

Ajo thotë se depresioni është një gjendje serioze e cila mund të prekë njerëzit në çdo ditë.

Shefi i Informacionit i ‘Mind’ Stephen Buckley ka thënë më parë e Hëna Blu kontribuon në “keqkuptime të dëmshme” në lidhje me depresionin dhe “banalizon një sëmundje që mund të jetë kërcënuese për jetën”.

Ai tha: “Nuk ka asnjë provë të besueshme që sugjeron që një ditë në veçanti mund të rrisë rrezikun që njerëzit të ndihen të depresionuar.”

“Ka sigurisht disa gjëra që mund t’i bëjnë njerëzit të ndjehen të dëshpëruar në këtë kohë të vitit, të tilla si tensionet financiare pas Krishtlindjeve dhe Vitit të Ri, moti i keq dhe orët e shkurtra të dritës. Sidoqoftë, depresioni nuk është vetëm një ngjarje njëditore. ”

Gjashtë këshilla për relaksim nëse ndiheni të shqetësuar:

  1. Bëni një pushim – thjesht largimi nga diçka stresuese për disa minuta ose largimi nga rutinat dhe mendimet tuaja normale mund t’ju japin hapësirë ??dhe distancë të mjaftueshme për t’u ndjerë më të qetë.

2. Përqendrohuni në frymëmarrjen tuaj – të mësoni të merrni frymë më thellë mund t’ju ndihmojë të ndiheni shumë më të qetë

3. Kaloni kohë në natyrë – kalimi i kohës jashtë dhe në hapësira të gjelbërta mund të jetë i shkëlqyeshëm për shëndetin tuaj fizik dhe mendor

4. Provoni relaksim aktiv – relaksimi nuk do të thotë të qëndroni ulur – ushtrimi i butë mund t’ju ??ndihmojë të relaksoheni gjithashtu

5. Bëhuni krijues – kontaktimi me anën tuaj artistike mund t’ju ndihmojë të ndiheni më të qetë dhe të relaksuar

6. Dëgjoni muzikë – muzika mund t’ju relaksojë, t’ju lidhë me emocionet tuaja dhe t’ju largojë nga mendimet shqetësuese.

Leave A Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.