Standard.al

Kush i zotëronte kimikatet që shpërthyen Bejrutin? Reuters ndërton ngjarjen nga fillimi

0

Ka shumë pyetje pa përgjigje rreth shpërthimit të madh, vdekjeprurës të javës së kaluar në kryeqytetin Liban, por pronësia duhet të jetë ndër më të lehtat për t’u zgjidhur.

Identifikimi i qartë i pronësisë së nitratit të amonit, veçanërisht i një ngarkese aq të rrezikshme sa ajo e kryer nga Rhosus me flamur nga Moldavia kur lundroi në Bejrut shtatë vjet më parë është thelbësore për transportin, çelësi për ta siguruar atë dhe për të zgjidhur mosmarrëveshjet që shfaqen shpesh.

Por, intervistat e Reuters-it nëpër 10 vende në kërkim të pronësisë origjinale të kësaj dërgesë prej 2.750 tonë, në vend të kësaj zbuluan një përrallë të ndërlikuar të dokumentacionit, sekretit të humbur dhe një rrjet të kompanive të vogla, të errëta që përfshijnë globin.

“Mallrat po transportoheshin nga një vend në tjetrin dhe ato përfunduan në një vend të tretë ku askush nuk i zotëronte ato mallra.

Pse ata përfunduan këtu? ” tha Ghsan Hasbani, një ish-kryeministër i Libanit dhe figurë e opozitës.

Personat e lidhur me dërgesën dhe të intervistuar nga Reuters, të gjithë mohuan dijeninë e pronarit origjinal të ngarkesave ose nuk pranuan t’i përgjigjen pyetjes.

Ata që thanë që nuk e dinin, përfshinin kapitenin e anijes, prodhuesin e plehrave gjeorgjiane që prodhonte ngarkesën dhe firmën afrikane që e urdhëroi atë, por thanë që kurrë nuk u paguan për të.

Versioni zyrtar i udhëtimit përfundimtar të Rhosus përshkruan udhëtimin e tij si një seri ngjarjesh fatkeqe.

Të dhënat e transportit tregojnë se anija ishte ngarkuar me nitrat amoniumi në Gjeorgji në Shtator 2013 dhe kishte për qëllim ta dërgonte atë tek një prodhues i eksplozivëve në Mozambik.

Por përpara se të dilnin nga Mesdheu, kapiteni dhe dy anëtarët e ekuipazhit thonë se ata ishin udhëzuar nga biznesmeni rus që ata e konsideronin si pronarin de fakto të anijes, Igor Grechushkin, të bënte një ndalesë të paplanifikuar në Bejrut dhe të merrte ngarkesë shtesë.

Rhosus mbërriti në Bejrut në nëntor, por kurrë nuk u largua, duke u futur në një mosmarrëveshje ligjore mbi tarifat e papaguara të portit dhe defektet e anijeve.

Kreditorët akuzuan pronarin ligjor të anijes, të listuar si një firmë me bazë në Panama, se braktisi anijen dhe ngarkesa u zhvendos më vonë dhe u fut në një depo dock, sipas llogarive zyrtare.

Firma ligjore e Bejrutit që vepronte për kreditorët, Baroudi & Associates, nuk iu përgjigj kërkesave për të identifikuar pronarin origjinal ligjor të ngarkesave.

Leave A Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.