Standard.al

Bën mrekulli/ Kjo supë e veçantë ofron mbrojtje nga kanceri, sëmundjet e zemrës dhe përmirëson tretjen

0

Pse Miso është jashtëzakonisht e shëndetshme?

Miso është një kondiment i fermentuar veçanërisht i popullarizuar në pjesë të Azisë, megjithëse po përhpet me shpejtësi edhe në botën perëndimore.

Edhe pse miso është akoma e panjohur për shumë njerëz, individë që janë njohur me të, kanë shumë të ngjarë ta konsumojnë në formën e supës japoneze të misos.

Është tepër ushqyese dhe lidhet me një sërë përfitimesh shëndetësore, duke përfshirë tretjen më të mirë dhe një sistem imunitar më të fortë.

Çfarë është Miso?

Ky kondicion tradicional japonez përbëhet nga një pastë e trashë e bërë nga soje që janë fermentuar me kripë dhe një startues koji.

Fillestari zakonisht përmban kërpudhat Aspergillus oryzae.

Paste Miso mund të përdoret për të përgatitur salcat, supat, turshitë dhe mishin.

Njerëzit në përgjithësi e përshkruajnë aromën e tij si një kombinim i kripur (i këndshëm), dhe ngjyra e tij mund të ndryshojë midis të bardhës, të verdhës, të kuqes ose kafesë, në varësi të shumëllojshmërisë.

Edhe pse miso është bërë tradicionalisht nga soje, varietete të caktuara përdorin lloje të tjera fasule ose bizele.

Përbërësit e tjerë mund të përdoren gjithashtu për ta bërë atë, përfshirë orizin, elbin, thekën dhe farat e kërpit, të gjitha këto ndikojnë në ngjyrën dhe aromën e produktit përfundimtar.

Është i pasur me disa lëndë ushqyese

Miso përmban një sasi të mirë të vitaminave, mineraleve dhe komponimeve të dobishme bimore. 28 gram miso në përgjithësi ju siguron:

Kaloritë: 56

Carbs: 7 gram

Yndyra: 2 gram

Proteina: 3 gram

Natriumi: 43% e RDI

Mangani: 12% e RDI

Vitamina K: 10% e RDI

Bakri: 6% e RDI

Zinku: 5% e RDI

Ai gjithashtu përmban sasi më të vogla të vitaminave B, kalcium, hekur, magnez, selen dhe fosfor.

Është interesante që varietetet e bëra nga soja konsiderohen të jenë burime të proteinave të plota, sepse ato përmbajnë të gjitha aminoacidet thelbësore të nevojshme për shëndetin e njeriut.

Për më tepër, procesi i fermentimit të përdorur për të prodhuar miso e bën më të lehtë për trupin të thithë lëndët ushqyese që ai përmban.

Procesi i fermentimit gjithashtu promovon rritjen e probiotikëve, baktereve të dobishme që ofrojnë një gamë të gjerë përfitimesh shëndetësore. A. oryzae është soji kryesor probiotik që gjendet në miso.

Miso përmirëson tretjen tuaj

Zorrë juaj është shtëpi e triliona baktereve.

Disa janë të dobishëm, ndërsa të tjerët janë të dëmshëm. Llojet e duhura të baktereve në zorrën tuaj ju ndihmojnë të mbani një florë të shëndetshme të zorrëve.

Të kesh një florë të shëndetshme të zorrëve është shumë e rëndësishme sepse ndihmon në mbrojtjen e trupit tuaj kundër toksinave dhe baktereve të dëmshme. Ai gjithashtu përmirëson tretjen dhe zvogëlon gazin, kapsllëkun dhe diarre.

A. oryzae është soji kryesor probiotik që gjendet në miso. Hulumtimet tregojnë se probiotikët në këtë kondiment mund të ndihmojnë në uljen e simptomave të lidhura me problemet e tretjes, përfshirë sëmundjen inflamatore të zorrëve.

Për më tepër, procesi i fermentimit ndihmon gjithashtu në përmirësimin e tretjes duke zvogëluar sasinë e antinutrientëve në soje.

Miso mund të ofrojë mbrojtje nga disa lloje të kancerit.

E para mund të jetë kanceri në stomak. Studimet vëzhguese kanë gjetur në mënyrë të përsëritur një lidhje midis dietave me kripë të lartë dhe kancerit të stomakut.

Sidoqoftë, përkundër përmbajtjes së lartë të kripës, miso nuk duket se rrit rrezikun e kancerit në stomak ashtu si bëjnë ushqimet e tjera me kripë të lartë.

Për shembull, një studim krahasoi miso me ushqime që përmbajnë kripë, si peshk i kripur, mish të përpunuar dhe ushqime turshi.

Peshku, mishi dhe ushqimet turshi ishin të lidhura me një rrezik 24–27% më të madh të kancerit në stomak, ndërsa miso nuk ishte e lidhur me ndonjë rrezik të rritur.

Ekspertët besojnë se kjo mund të jetë për shkak të komponimeve të dobishme që gjenden në soje, të cilat potencialisht kundërshtojnë efektet që nxisin kancerin.

Studimet në kafshë gjithashtu raportojnë se të hash miso mund të zvogëlojë rrezikun e kancerit të mushkërive, zorrës së trashë, stomakut dhe gjirit.

Fermentimi i miso mund të zgjasë diku nga disa javë deri në tre vjet. Në përgjithësi, koha më e gjatë e fermentimit prodhon miso më të errët dhe më të shijshme.

Tek njerëzit, studimet raportojnë se konsumimi i rregullt i misos mund të zvogëlojë rrezikun e kancerit të mëlçisë dhe gjirit me 50-54%. Mbrojtja ndaj kancerit të gjirit duket veçanërisht e dobishme për gratë pas menopauses.

Ky kondiment është gjithashtu i pasur me antioksidantë, të cilat mund të ndihmojnë në mbrojtjen e qelizave të trupit tuaj kundër dëmtimit nga radikalet e lira, një lloj dëmtimi qelizor i lidhur me kancerin.

Sidoqoftë, nevojiten më shumë studime para se të mund të bëhen përfundime të forta.

Përfitimet e tjera të mundshme

Ky kondicion japonez mund të ofrojë një sërë përfitimesh të tjera shëndetësore:

-Mund të promovojë shëndetin e zemrës: Supa Miso mund të zvogëlojë rrezikun e vdekjes nga sëmundjet e zemrës. Sidoqoftë, efektet mbrojtëse duket të jenë të vogla dhe mund të jenë specifike për gratë japoneze.

-Mund të ulë nivelin e kolesterolit: Studimet mbi kafshët tregojnë se miso mund të ndihmojë në uljen e niveleve të kolesterolit “të keq” të LDL në gjak.

-Mund të ulë presionin e gjakut: Miso duket se ul presionin e gjakut te kafshët.

-Mund të mbrojë nga diabeti i tipit 2: Disa studime tregojnë se produktet e sojës së fermentuar si miso mund të ndihmojnë në vonimin e përparimit të diabetit tip 2. Sidoqoftë, jo të gjitha studimet pajtohen.

-Mund të promovojë shëndetin e trurit: Ushqimet e pasura me probiotikë si miso mund të ndikojnë në shëndetin e trurit duke e ndihmuar në përmirësimin e kujtesës dhe zvogëlimin e simptomave të ankthit, stresit, depresionit, autizmit dhe çrregullimit obsesiv-kompulsiv (OCD).

Leave A Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.