5 ushtrime për kofshë më të holla vetëm në një javë

0
1-Mbledhja e këmbëve si bretkosat.
Shtrihuni në shpinë dhe ngrijini këmbët lart në një kënd 45 gradë. Më pas bashkoni këmbët dhe mblidhini përpara si bretkosë. Përsëriteni këtë ushtrim 15 herë.
2-Squats me ngritje këmbësh.
Bëni një sqauts të gjerë dhe ngrini një herë njërën këmbë dhe një herë tjetrën. Përsëriteni këtë ushtrim 10 herë.
3-Patinazhi
Hidhuni nga njëra anë në tjetrën dhe njërën këmbë hidheni anash sikur po bëni patinazh. Duhet ta bëni këtë ushtrim për 60 sekonda.
4-Boks
Bëni gjuajtje përpara me duar si të bënit boks dhe më pas ngrini njërën këmbë si ti gjuani një thes të rëndë. Përsëriteni këtë ushtrim10 herë për secilën këmbë.
5-Streçing si flutur.
Uluni këmbëkryq dhe mundohuni të prekni dyshemenë me gjunjët tuaja. Kjo do të tërheqë çdo muskul të kofshëve tuaja. Bëjeni këtë për 30 sekonda.

Lini nje pergjigje