5 ushtrime për kofshë më të holla vetëm në një javë

0
1-Mbledhja e këmbëve si bretkosat.
Shtrihuni në shpinë dhe ngrijini këmbët lart në një kënd 45 gradë. Më pas bashkoni këmbët dhe mblidhini përpara si bretkosë. Përsëriteni këtë ushtrim 15 herë.
2-Squats me ngritje këmbësh.
Bëni një sqauts të gjerë dhe ngrini një herë njërën këmbë dhe një herë tjetrën. Përsëriteni këtë ushtrim 10 herë.
3-Patinazhi
Hidhuni nga njëra anë në tjetrën dhe njërën këmbë hidheni anash sikur po bëni patinazh. Duhet ta bëni këtë ushtrim për 60 sekonda.
4-Boks
Bëni gjuajtje përpara me duar si të bënit boks dhe më pas ngrini njërën këmbë si ti gjuani një thes të rëndë. Përsëriteni këtë ushtrim10 herë për secilën këmbë.
5-Streçing si flutur.
Uluni këmbëkryq dhe mundohuni të prekni dyshemenë me gjunjët tuaja. Kjo do të tërheqë çdo muskul të kofshëve tuaja. Bëjeni këtë për 30 sekonda.
Loading...

Lini nje pergjigje