Shpëtimi juaj për këtë verë: Dieta 3-ditore e cila ju siguron trup në formë në afat rekord

0

Nëse jeni duke kërkuar një mënyrë efektive dhe të shëndetshme për të humbur peshë, atëherë padyshim se do t’ju pëlqejë dieta e mëposhtme.

Loading...

Kjo dietë është super e suksesshme sepse bazohet në konsumimin e kalorive të cilat ju furnizojnë me energjinë që ju duhet në jetën tuaj të përditshme , e jo me kalori boshe.Dhe pjesa më e mirë është se kjo dietë gjithashtu përfshin shumë ushqime të shijshme! Vera veçse ka filluar, por ende keni kohë ta fitoni trupin e plazhit të cilin gjithmonë e keni ëndërruar.

Rekomandimet:

– Ndiqeni këtë dietë për tri ditë, pastaj pushoni dy javë. Tek atëherë mund ta përsëritni dietën.

– Mos konsumoni alkool gjatë dietës.

– Mos i shtoni sheqer apo krem kafesë.

– Nëse nuk ju pëlqen gjalpi i kikirikut, ju mund ta zëvendësoni atë me gjalpë bajamesh.

Dita e parë:

Për mëngjes: Gjysmë grejpfruti, një gotë kafe dhe një rriskë tost me gjalpë kikiriku.

Për drekë: Gjysmë tune, një rriskë tost, ujë dhe kafe të zezë apo çaj.

Për darkë: 85 gramë të çfarëdo lloj mishi, gjysmë banane, një mollë të vogël dhe një tas me akullore vanilje.

Dita e dytë:

Për mëngjes: Një rriskë tost, një vezë dhe gjysmë banane.

Për drekë: Një tas me djathë çedër, një vezë të zier dhe katër biskota

Për darkë: Dy virshlle, një gotë brokoli, gjysmë gote karotë, një gjysmë të bananes dhe një gjysmë gote me akullore vanilje.

Dita e tretë:

Për mëngjes: Pesë biskota, një rriskë djathë çedër, një mollë të vogël dhe një gotë kafe.

Për drekë: Një rriskë tost dhe një vezë të zier.

Për darkë: Një gotë tuna, gjysmë banane dhe një tas me akullore vanilje.

Loading...

Lini nje pergjigje