Historia ndër vite e makinave “Opel”

0
1494

foto-47 2016-01-27-f9-opelgtorigi-efd73

“Opel”, marka Gjermane me një histori që shtrihet në tre shekuj

Markat e makinave të cilat njihen edhe sot kanë një histori shumë vjrcare. Një prej makinave e cila ka njëhistori të gjatë është makina “Opel”. Më fillesa në shekullin e kaluar kjo markë ekziston edhe sot, por e përmirësuar. Rrënjët e Opel shkojnë më larg se një shekull. Më shumë se 110 vite të shikimit të të ardhmës me besim, investim në energji në krijimin e më shumë sesa një veture të kënaqshme për të ngarë. Më shumë se 110 vitë të dizajnit pasionant e përmbledhin në tre fjalë mendimin tonë dhe sloganin “Ëir leben Autos”. “Ëir leben Autos” i referohet jo vetëm rrënjëve Gjermane po gjithashtu dashurisë që ndjehet rreth precizitetit gjerman, gjithashtu shprehet emocioni dhe pasioni që influencon gjithçka që bëjmë. “Ëir” komunikon entuziazmin tonë dhe pozitivitet të madh “Mundem” që lejon të zhvillohemi menqur, surprizojmë dhe bëjmë inovacion në produktet për klientët tonë.  Jo, ne jo vetëm që prodhojmë vetura, ne jetojmë për vetura dhe fjala “leben” shpreh një nivel të lartë të energjisë që mund të ndjehet nga secili që ka ardhur në kontakt me Opel. Ju mund të provoni pasurinë e tipareve të Opel, inovacion i klasit të parë, ose vetëm atraktiv me dizajn bashkëkohor. E fundit por jo më pak e rëndësishme, ne besojmë se në të ardhmën “Autos” njerëzit do ta kuptojnë si më shumë se vetëm transport. Veturat Opel nuk janë vetëm automjete, por pjesë esenciale e jetës së përditshme. Eksperienca jonë në përditshmëri me klientët na bën që të bëjmë mobilitetin më të lehtë dhe më të bukur. Ne kurrë nuk ndalemi së menduari për mënyra të reja që pozitivisht influencojnë jetët e njerëzve përmes takimit me firmën Opel. Por histroria e “Opel”, është edhe më e madhe dhe shumë ngjarje të rëndësishme janë ngulitur në vite të ndryshme. Më poshtë do t’ju tregojmë një panoramë më të hollësishme nëpërmjet viteve.  Ku çdo vitë i shënuar tregon një histori për këtë makinë, dhe në mendjen e atyre që e kanë prodhuar është ngulitur thellë në mendje.

1899- “Opel Car Motor Patent, Sistemi Lutzmann” emri është i pari i makinave Vauxhall, e cila shënon fillimin e prodhimit në Rüsselsheim, dhe formon bazën për ndërtimin e automjetit të parë komercial. Gjatë vitit, kompania është përfshirë në Autosporte ndërkombëtare.

1901- Në mars 1901, arriti fitoren e Opel saj të parë në Autosport, kur Heinrich von garen deri ne kodren e Königsstuhl.

1907-Në një makinë e ndërtuar posaçërisht me një motor prej 45 kË shoferi zyrtar i Opel-it në provim dhe car race shofer Carl Jorns fiton në garën Perandorak në rajonTaunus – Opel u dha Çmimin Imperial për makinën më të mirë gjermane dhe ajo u bë furnizues zyrtar të gjykatës.

1909- Opel prezanton makinën e përballueshme kompakt. Dy vendësh me motor e 4 kË, është i dizajnuar për përdoruesit të cilët kushtojnë një rëndësi të madhebesueshmërinë, u bë i njohur si “Doktorëagen” (makinë mjekut).

1912- Desettisućiti makine Opel la linjë të prodhimit. Modeli i ri anije ishte nisur – të imponuar me katër cilindra me 40 kË.

1914- Një makinë me shpejtësi u zhvillua duke përdorur teknologjinë e motorit që ka çuar në Grand Prix fiton 1913th. Automjeti teknikisht i avancuar nuk është vetëm një nga makinat e para me katër valvula teknologjike – por ka edhe katër cilindra me një volum pune të 12,3 litra, 16 valvola është motori më i madh ndonjëherë. Opel bëhet prodhuesi më i madhnë Gjermani automobilave.

1919- Pista Opel gara, që ndodhet në jug të Rüsselsheim, u përurua. Pista ovale me kthesatë pjerrta, të mbuluara me beton, rrugën e parë për gara dhe testimin në Gjermani -vitet e ardhshme të njohur racetracks tjera, të tilla si Avus Berlinit dhe Nürburgring.

1921 – Opel krijon një motor tetë cilindra, e cila është evidentuar në garat shumë – veçanërisht në një garë në Eifel në vitin 1922.

1924- Investim prej një milion marka ari, Opel krejtësisht të modernizuar makina e saj të prodhimit.Bimore në Rüsselsheim, fabrika e parë gjermane, e cila paraqet teknologjitë e reja të prodhimit në masë, duke përfshirë një rrip transporteri.

1928- Me një pjesë të tregut prej 37.5 për qind, Opel është larg nga prodhuesi më i madhgjerman të automobilave. Në përgatitje për një aleancë me General Motors, kompaniau shndërrua në një korporatë.

1929 – Për më pak se 26.000.000 $, General Motors merr 80 për qind të aksioneve dhe u bëaksioneri e Ademit Opel AG. Opel prodhuesi i parë gjerman për të ngritur një kompani të sigurimit. Një tjetër botë të parë, “Opel Bank” financon blerjen e makinave dhe ranë dakord për të paguar me këste.

1931 – Rüsselsheim është makina e parë për një gamë të gjerë të konsumatorëve,automjeteve të përballueshme pajisur me një motor 1.2 litra. Midis 1931 dhe 1935,prodhuar 100.000 njësi – kurrë më parë volumin e arritur në Gjermani. General Motors merr Paketa e mbetur 20 për qind në Opel korporatë. Opel bëhet prodhuesi i parë makinash që e fillon shkollën në fushën e marrëdhënieve të punonjësit me klientët.

1940 – Prodhimi i Opel njëmiliontë, një Kapitan model. Në tetor, regjimi nazist ndërprerëprodhimin e makinave të pasagjerëve. Com modelet kamion prodhimit, duke përfshirë edhe versionet me makinë në të gjithakatër rrota dhe gjurmët, pajisjeve ushtarake të tilla si pajisje uljeje, kabinë dhe tanket e karburantit të avionit

1944 – Gjysma e bombardimeve aleate shkatërruan uzinën e Rüsselsheim, një fabrikë Brandenburgut ishte shkatërruar pothuajse plotësisht.

1945 – Çmontuan gjithë prodhimin e objekteve Kadett dhe e dërguan në Rusi si kompensim.

1946- Prodhimi fillon frigoriferë Frigidaire. Opel i parë i prodhuar i pasluftës, 1.5-ton kamionBlitz

1947 – Prodhimi i makinave për pasagjerë vazhdon me modelin Olimpia.

1950 – Përfundon rikonstruksionin e fabrikës në Rüsselsheim

1956 – Fabrika fillon prodhimin e Opel – Kapitan

1960- Opel arrin rekord P2 . Total të prodhohen rreth 755.000.

1962 – Opel feston ditëlindjen e 100 te saj. Në Bochum, hap fabrikë të re, të dedikuar për prodhim të Opel Kadett ri.

1964 – Opel zbulon tre modele të reja luksoze:, Kapitan admirali dhe diplomat. Këto sedansprestigjioze, 6 dhe 8 cilindra kapur frymën e kohës. Të tre modelet janë pranuar mirëdhe të arrihet menjëherë sukses në treg.

1966 – Fabrika Bochum feston përvjetorin – është kodrina poshtë Kadett një njëmiliontë. Opelhap një terren të ri automotive provuarit në Dudenhofen në provincën gjermaneHessen, si dhe impiantet për prodhimin e pjesëve në Kaiserslautern. Rekord C shkon në prodhim, dhe nisjen e legjendares Rallye Kadett

1968 – Skena Opel GT,reklamat e të cilit kanë parullën “Vetëm fluturuesi është më e mirë” hyri shpejtnë fjalimin e përditshme

1970 – Ata ishin të lindur në një model të klasës së mesme Ascona A dhe sportiv Manta A.  Inputet e prodhimit kapiten GS / E me injeksion karburanti elektronik.

1971 – Opel i dhjetëmilionti nis linjë të prodhimit në fabrikë Rüsselsheim. Rekord D shkon në prodhim seri, edhe në Rüsselsheim.

1972 – Opel GT me motor diesel Opel i ri vendos dy rekorde botërore dhe 28 të dhe ne atë ndërkombëtare në varg provë në Dudenhofen.

1973 – Rripat e sigurimit janë bërë pjesë e pajisjeve standarde në të gjitha modelet Opel.

1974 – Ëalter Röhrl dhe bashkë-shoferin I tijJochen Berger janë bërë Kampionë Evropian në Rallyne Ascona A.

1978 – Dy yjet e rinj të hyjnë në leagues të mëdha në tregun e makinave: katër dyer luksozesportive Coupe Senatori dhe Monza.

1981- Opel bëhet me mjedis të ngjyrave të ujit .

1982 – Një fabrikë e re në Zaragosa, Spanjë, i projektuar për prodhimin e Opel CORSA.Qyteti mini duke përparuar shpejt, dhe duke u bërë më i shitur automjeteve në klasën e saj.

1985 – Opel bëhet prodhuesi i parë gjerman për të ofruar një katalizator për të gjitha modelet.

1986 – Omega zgjidhet vetura e vitit.

1990 – Opel bëhet prodhuesi I makinave i parë për të futur procesin e riciklimit të plastikës. Ky veprim reflekton angazhimin e kompanisë për të teknologjisë ekologjikisht miqësore:inxhinierët Rüsselsheim sistematikisht të eliminuar materialet e rrezikshme të tilla siasbestit dhe kadmiumit nga procesi i prodhimit. Në të njëjtën kohë, janë arritur dhe një reduktim të ndjeshëm të tretës për ngjyra dhe chlorofluorocarbons (CFC).

1991 – Pas një serie të viteve të suksesshme në rrugë dhe tregut, prodhimi i Kadett është afër përfundimit. Pasardhësin e tij quhet Astra. Makinë të re është e pajisur me sistemin eOpel të sigurisë, duke përfshirë edhe mbrojtjen në crashes anë, ramps kundër të theksuar në vendet e tyre dhe seatbelt tensioners. Kompania e filloi automjetin e saj të parë jashtë rrugë, Frontera, e cila bëhet makinënkryesore evropiane në klasën e saj brenda një viti.

1995 – Opel Vectra është një B. Një tjetër para midis prodhuesit e makinave gjermane: Opel pajisjeve të gjitha makinate tyre të plotë-size airbags për shoferin dhe pasagjerin përpara.

1999 – Opel feston shekullin e përsosmërisë automobilave. Opel Mijëvjeçari Express, fitues ekspozitë multimediale vendosur në përbërjen e trenit, udhëton nëpër Evropë.  50milion Opel, Omega, që zbriste me linjë prodhimi në Rüsselsheim. Me Zafira, Opel nisri kompakt MPV klasës, koncepti të pasur me dhunti të shumta Flex7.

2000 – Opel Agila fillon prodhimin. Mikrovalë e parë e Gjermanisë është makina e  përkryerqytetit. Futet version i Zafira të gazitit natyror.

2002 – Opel ri nis fushatën. “Opel Ide të reja për makinat më të mirë. “Kancelari gjerman Gerhard Schröder hapur tha se Rüsselsheim është për të prodhuar makina më të përparuara në botë.  Opel paraqet raportin e tij të parë në zhvillimin e qëndrueshëm.

2003- Opel Meriva dhe SIGNUM janë paraqitur në të njëjtën kohë në Gjermani. Automobilistika në Rüsselsheim nis gjeneratën e re të motorëve, me katër të rejaCDTI përbashkët hekurudhor motorëve me naftë dhe Tëinport, karburantit për të shpëtuar teknologjisë në motorët benzinë. Zafira HydroGen3 me qelizat e karburantit në testimin e telefonisë mobile në kushtet e përditshme në rrugët publike në Tokio dhe Uashington.

2005 – Opel Zafira 1.6 CNG (e kompresuar me gaz natyror) është mjeti më i shitur për të kandiduar në karburante alternative në Gjermani.Gazetarë nga 26 vende zgjodhen 1,3 motorin CDTI ECOTEC për vitin 2005. segmentin1,0-1,4 litra. Të gjithë makinat e pasagjerëve Opel me motorëve me naftë, verë janë në dispozicion me një filtër blozë.

2006 –GM Europe hap “Qendra Evropiane Dizajn në Rüsselsheim”.  Premiera Botërore e gjeneratës së katërt CORSA në Motor Shoë London; prodhimi seri fillon në Eisenach dhe Zaragoza. Neë CORSA merr pesë yje ne testin Euro NCAP rrëzimin për mbrojtjen e pasagjerëve.

2007- Opel fillon me Camp Race OPC: pas shumë faza të vështira provë, 18.500 kandidatëështë reduktuar në dhjetë shoferët të cilët do të marrin pjesë në një garë 24-orëshe në2008 Nürburgring. Opel paraqet Flextreme në Frankfurt Motor Shoë, makinë shënon një moment historiknë zhvillimin e një koncepti të ri të operimit. E veçanta e motor elektrik e makines që tërheq fuqi nga bateria.

2008 – Modeli i ri Opel-it I lartë, Insignia, debitues në Motor Shoë London. Me dizajnin e saj të lë pa frymë dhe teknologji të sofistikuar, stema e bën një hap të madh drejt rinovimin në markë. Menjëherë pas, fiton në vitin 2009 për stilin e tyre dhe risi, siguri dhe rehati.

2009 – 110 vjet pas prodhimit të parë të makinave Opel, kompania po përballet me krizënekonomike ndërkombëtare. Në qershor, GM deklaron falimentimin. Opel merr ndihmë nga qeveria gjermane. Në Motor Shoë Ndërkombëtare në Frankfurt, është një super efikas të re Opel Astra dhe superpure Amper. Opel Ampera fiton çmimin prestigjoz për teknologji.

Këto ishin vetëm pak nga historia e gjatë e cila fillon që në fundin e shekullin 19. Kjo markë është një nga mët ënjohurat, në fushën e automobilizmit . opel ka prodhuar një shumëllojshmëri makinash, duke filluar që në nga makinat e vjetra më të cilat e nisi rrugën, dhe në ditët e sotme prodhon makina luksoze por jo shumë të shtrenjta.

 

 

Web Agency, Digital Agency, Web Development Agency

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here