Cfarë duhet të bëni para se të nisni një dietë

0

Dobësimi nga pesha nuk është vetëm kotësi por dhe kujdesje për shëndetin. Humbia e peshës mund të na shpëtojë nga shumë sëmundje të lidhura me trashjen. Prandaj para dobësimit nga pesha duhet të sqjarojmë shkaku pse e kemi shtuar peshën dhe të mësohemi si të dobësohemi në mënjyrë të qëndrueshme. Mënyra më e mirë për të dobësuar është ta zgjedhni zgjidhja që është më e përshtatshme për ju dhe pas kësaj ta respektoni ditë për ditë.

Loading...

Plani për veprim

Arsyeja kryesore që pjesa më e madhe e njerëzve të mos kenë sukses me dobësimin është se fillojnë pa një plan të përshtatshëm për veprim. Veprimet haotike dhe të pakoordinuara nuk japin rezultat. Prandai para se të filloni të aplikoni sistemin për dobësim, që keni zgjedhur, krijoni një plan që të saktësojë çfarë dhe kur do ta bëni.

Motivimi

Para se të mësohuni si të dobësoheni shpejt ju duhet të pyetni veten sa fort e dëshironi. Vulneti i fort është mënyra e vetme me të cilin mund të rrugëtoni me sukses dhe të dilni në anën tjetër si fitues. Dobësimi në fillim është shumë i vështirë por kur ambijetoheni me ndryshimet e vogla që keni bërë në jetën tuaj ai do të kryhet më llehtë. Motivimi është elementi kryesor të përpërimit.

Përpikëria

Të gjitha metodat për dobësim nga pesha lidhen me një varg këshillash ndaj të cilëve ju duhet të përmbaheni për të nxjerr mksimumi nga mundimet tuaj. Nuk është e nevojshme të ndikni absolutisht të gjitha këshillat por përpquni t’i respektoni së është e mundshme më shumë. Nëse jeni në mënyrë e mjaftueshme të përpikt në ndjekjen e tyre ato gradualisht dhe lehtë do të bëhen pjesë e jetës suaj të përditëshme. Kështu pas kësaj kur arrini peshën e dëshiruar ju me padashje do të vazhdoni t`i respektoni dhe do të mbani peshën tuaj.

Saktësia

Saktësia është gjithashtu element shumë i rëndësishëm. Jo vetëm se duhet të përcaktoni sa kilogramë doni të heqni por konkretisht të zgjedhni në ç`mënyrë ta bëni. Kur e keni zgjedhur ndonjë metodë e caktuar për uljen e kilogramëve nuk e ndryshoni derisa nuk ka kaluar një kohë e mjaftueshme dhe nuk jeni bindur se ajo nuk ju përgjigjet nevojës suaj.

Vijueshmëria

Është me rëndësi të jemi konsukuent në zgjidhjet dhe veprimet. Mund të kombinoni një, dy ose më shumë mënyra për reduktimin e peshës por dhe jo t`i radhitni një pas një për një periudhë të vogël kohor. Ndërrimin e disa metodave për humbjen e peshës është receta për dështim. Njeriu nuk është në gjendje të provojë absolutisht të gjithat propozimet për metoda të dobësimit që dalin çdo ditë, kështu që është më mirë të mos provohuni. Duhet të zgjedhet një “recetë” që të jetë për neve, prandaj lexoni dhe lnformohuni më shumë.

Zgjedhja

Deri tani kemi folur për këtë se duhet të zgjedhim për ju metoda më e përshtatshme. Por si të bëhet kjo? Thjeshtë mund të pyeteni ç`ju pëlqen më shumë:
1.    Nëse ju pëlqen të hani, atëhere dieta nuk është për ju. Ju nuk do ta përballoni këtë – ajo mohon çdo gjë që ju doni. Në këtë rst është mirë të kërkoni mënyrën me të cilën pa shumë mundim të ulni oreksin tuaj. Kështu ngrënia do të normalizohet në mënyrë të natyrshme për ju, pa u kufizuar. Planifikoni dhe më shumë aktivitet fizik në përditëshmërin tuaj.
2.    Nëse nuk keni mundësi të bëni ushtrime të mjaftueshm dhe nuk jeni shumë kapriçoz ndaj ushqimit atëhere është e mundshme që ju të respektoni një regjim të shëndetshëm ushqimor. Pakësimi i sasisë së ushqimit të pranuar dërgon automatikisht sinjale trupit të kalojë në regjim “avarie”. Proceset metabolike ngadëlsohen dhe kjo mund të çojë deri vonimn e rezultateve. Kërkoni diçka për përmirësimin e metabolizmit.
3.    Nëse merrni medikamente që kontribojnë për shtimin e peshës ju jeni një rast më specifik. Është e rëndësishme të kuptoni pranimi i tyre mbi të cilët procese në trupin ndikojnë – çfarë shtypin dhe çfarë stimulojnë. Në këtë mënyrë maksimalisht saktë do të përcaktoni si të veproni.

Loading...

Lini nje pergjigje