Udhëtimi i ri NASA-s për në Mars

Udhëtimi i ri NASA-s për në MarsParaprakisht, shkencëtarët amerikane janë duke punuar për te ulur njeriun e pare ne një asteroid ne vitin 2025, për te kryer me pas hapin e madh, atë te pushtimit te Mars-it ne vitin 2030. Për shkencëtarët, Mars-i është i ngjashëm për nga pikëpamja e formacioneve qe e përbejnë me Token dhe kjo gjë do t’i ndihmoje ata qe te mësojnë edhe me shume nga e kaluara dhe e ardhmja e planetit tone. Mendohet se thellimi i studimeve te Marsit do te sjelle prova për ekzistencën e formave elementare te jetës, duke ndihmuar kështu për t’i dhënë kështu një përgjigje misterit me themelor te kozmosit për ekzistencën e jetës edhe ne planetë te tjerë veç Tokës. Qe prej 40 vitesh eksploratore robotike kane studiuar planetin e kuq, duke marre informacione te nevojshme për te kuptuar reagimin e organizmit njerëzor ne atmosferën dhe token marsiane dhe shtruar kështu rrugën për astronautët e pare te cilët do te zbresin me pas ne te. Hapi i pare i projektit te shekullit te NASA-s do te jete dërgimi i një misioni robotik me qellim riorientimin e një asteroidi ne orbitën e Hënës. Astronautët e anijes kozmike Orion mendohet qe te eksplorojnë asteroidin rreth vitit 2020 duke dërguar kampione ne Toke. Kjo eksperience do te ndihmoje NASA-n te provoje dhe konfirmoje teknologjitë e veta qe do te jene te nevojshme për dërgimin e mallrave dhe misionet humanitare ne Mars. Anija Orion është një version i përmirësuar i SLS dhe anija me e fuqishme kozmike e prodhuar ndonjëherë.

Ndërkohë një flotilje anijesh robotike ndodhen aktualisht ne Mars duke ndihmuar ne rritjen vektoriale te njohurive njerëzore për ate qe fsheh planeti i kuq. Rover-i Mars Science Laboratory Curiosity duke marre te dhëna për radiacionin ne sipërfaqen e planetit është duke ndihmuar për te përpunuar teknika qe do te sigurojnë ruajtjen e shëndetit te astronautëve qe do te eksplorojnë Mars-in dhe mbijetesën e tyre atje. Për te mundësuar realizimin e projektit me te madh hapësinor te ndërmarre ndonjëherë nga njeriu, inxhiniere nga e gjithë SHBA janë duke punuar për zhvillimin e teknologjive te reja qe do te bëjnë te mundur jetesën e astronautëve ne Mars, punën e tyre aty si dhe rikthimin shëndoshë e mirë në Tokë.

Hëna na ndryshon jetën

Fuqinë e jashtëzakonshme të Hënës dhe ndikimin e këtij sateliti në vetë Tokën – paraardhësit tanë kaherë e kanë pasur të njohur, andaj, bazuar në këtë realitet, ata gjithmonë përshtatnin dhe orientonin përditshmërinë e tyre sipas këtij ritmi.

Atë që e dinin gjyshërit tanë – tash është dëshmuar edhe shkencërisht: Hëna ndikon dukshëm në ndryshimin e jetës tonë. Pas disa vite hulumtimi dhe studimi të bëra në këtë drejtim, Jehona Paunger dhe Tomas Pope, të arriturat e tre kërkimore rreth ndikimit të Hënës në përditshmërinë tonë, këto ditë, me sukses i kanë prezantuar në një artikull të gazetës më të lexuar gjermane “Bild”. Shikimi i këtyre dy studiuesve në lidhje me ndikimet e Hënës, ka ngjallur një interesim të madh tek lexuesit e kësaj reviste prestigjioze me tirazh disa milionësh. Por, çka do të duhej të dimë fillimisht për Hënën?

KATËR GJENDJET E HËNËS

Hëna në të mbushur shihet dy deri tri herë pas Hënës së re dhe duket si hije e argjendtë në errësirën e natës. Ajo përhap siguri, veçanërisht pas një etape të pesimizmit, me bindje se gjërat, megjithatë, sërish do të ecin para. Hëna e plotë është si një festë. Dielli dhe hëna qëndrojnë përballë njëri-tjetrit dhe e marrin tokën në mes, si prindi fëmijën e tyre. Koha është për veprime të mëdha dhe dashuri. Hëna në të sosur simbolizon aktin e dhënies dhe dhuratat. Koha është për shërim (operacionet) dhe e përshtatshme për mbjellje dhe vjelje të bimëve. Hëna e re figurativisht simbolizon babanë. Kush agjëron në këtë ditë, ai e pastron mirë trupin nga helmet. Gjithashtu, edhe fillimi i ndonjë diete, çfarëdo nisme e re, biznes, ose farë kurimi për dobësim, në këtë periodë do të mbështetet nga Hëna.

KALENDARI HYJNOR

Hëna që “është ngrënë” pakëson energjitë tona. Trupi është i dërmuar dhe i rraskapitur, ka nevojë për qetësi. Është faza e pjekurisë dhe e gjykimit për spastrimin e keqkuptimeve brenda familjes dhe në profesion. Operacionet gjatë kësaj kohe kanë më shumë gjasa dhe mundësi të jenë të suksesshme, proceset e shërimit përparojnë, gjithashtu, më shpejt. Pastrimi, fshirja, larja dhe heqja e peshës bëhen më lehtë. Pastrimi i gjakut përmes çajit të hithit gjatë kohës sa Hëna “hahet”, është një mjet shërues i famshëm. Të vjetrit tanë e dinin mirë se, trupi pas një dimri rraskapitës është si i rrahur, gjë që ndikon në kolesterinën. Në pastrimin e hershëm – “pastrimi i gjakut”, në këtë periodë, aktivizon kapacitetin e plotë të funksionalitetit të veshkave. “Të vjelat” e kopshtit (kose të tarracës): bimë, perime dhe fruta të vilen shkurt pas Hënës së plotë. Ato pastaj kanë shije intensive. Edhe patatet dhe kërpudhat gjatë kohës së Hënës së plotë kanë aromë të plotë.